Påmeldingssystemet

Vi har tatt i bruk et påmeldingssystem som heter Event-manager. Det fungerer ganske bra og er en fin hjelp for arrangøren.

Det har kommet inn kommentarer om at det er litt uhensiktsmessig i forbindelse med påmeldinger da det krever at registrerte brukere (e-postadresser) er pålogget for å gjøre en påmelding.

Jeg har vært på systemets forum og fått bekreftet at det er slik og at det ikke kan gjøres annerledes. For brukere som ønsker å gjennomføre påmeldinger uten å logge på, må det brukes en ikke-registrert e-postadresse ved påmeldingen. Det kan du få til ved a) slette din brukerkonto hos Cirrus eller b) bruke en annen e-postadresse du har tilgang til som ikke er registrert hos Cirrus.

Det er fordeler med å bruke en registrert adresse. Da kan du  administrere dine egne påmeldinger. Det vil si slette eller bare få en oversikt over hvilke påmeldinger du har.

Du kan lese et aktuelt innlegg fra forum her.